مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان گاز حدود ۲۵۵ واحد اداری و آموزشی در سطح استان طی دیروز و امروز بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های مربوط به تعطیلی ۲ روزه و خاموش نکردن سیستم‌های گرمایشی، قطع شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 12 January 2023

منصور شیشه‌فروش افزود: دیروز و امروز حدود ۸۰ تیم بازرسی شرکت گاز در اداره ها و مراکز مختلف حضور یافتند که به قطع جریان گاز ۲۵۵ واحد آموزشی و اداری در سطح استان از جمله شهرستان های سمیرم، شهرضا، آران و بیدگل، کوهپایه، فلاورجان و کاشان منجر شد.

وی با اشاره به تعطیلی ۲ روزه اداره ها و مراکز آموزشی تصریح کرد: این تصمیم مدیریت استان بود تا بتوان در مصرف گاز صرفه جویی کرد به همین دلیل رعایت صرفه جویی اداره ها در این ۲ روز کنترل و بازرسی شد.

وی با تاکید بر اینکه گاز اداره هایی که توصیه ها را رعایت نکرده باشند، قطع خواهد شد، اظهار داشت: دستورالعل ها برای اداره ها، صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف گاز و خاموشی سیستم‌های گرمایشی و برق در روزهای تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در پی اعلام تعطیلی ۲ روزه اداره ها، مراکز آموزشی و بانک ها و الزام به خاموش کردن تاسیسات گرمایشی، با توجه به پایش های انجام شده توسط عوامل شرکت گاز استان، روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب نسبت به زمان های مشابه، مصرف گاز کاهش یافته و در این بخش صرفه جویی شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه همه استان بسیج شده است که در مصرف برق و گاز صرفه جویی شود، افزود: تاکید شده است که صنایع ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار