فعالیت اداره ها و دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان فردا شنبه (بیست و چهارم دی ماه ) به صورت مجازی و دورکاری است.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 13 January 2023

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز تمامی اداره ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما گرفته شده است . 
منصورشیشه فروش افزود: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی همچنان در این ایام ارائه خدمت خواهند داشت.

وی گفت:براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس (پایه ی دوازدهم ) و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
شیشه فروش ادامه داد:تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند. 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند،نسبت به انجام نظارت‌های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام کنند.

وی گفت: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده ، تا شرکت‌های گاز با بازرسی و نظارت‌های دوره‌ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی را اعلام و با آن‌ها به صورت جدی برخورد شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار