کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت موج بارشی از عصر فردا در مناطق غرب و جنوب استان و افزایش تا پنج درجه‌ای دما خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 13 January 2023

آسیه آقایی اظهار داشت: فردا شنبه با نزدیک شدن موج بارشی به مناطق غربی استان، به تدریج افزایش ابر، بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در غرب و جنوب و شمال استان پراکنده پیش‌بینی بینی می‌شود، افزود: این موج مانند سامانه بارشی هفته گذشته نیست و از شدت کمتری برخوردار است به طوری که در مناطق مرکزی نیز بارش‌های احتمالی خفیف و پراکنده خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: بارش‌های پیش رو بصورت برف و باران تا اواسط روز یکشنبه ۲۵ دی در غرب و نیمه شمالی استان تداوم دارد.

آقایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا بویژه در نواحی غرب استان بین ۲ تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به سه درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار