بودجه ۲۱هزار و ۱۳۳میلیارد تومانی شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای سال ۱۴۰۲ به شورای شهر ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 15 January 2023

علی قاسم‌زاده روز یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با محوریت ارائه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ افزود: بودجه شهرداری در سال آینده حدود ۲۱ هزار میلیارد تومان است که ۷۱ درصد آن به حوزه عمرانی و ۲۹ درصد به حوزه جاری اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در تدوین بودجه، رویکردهای مورد تاکید مدیریت شهری، نیازهای شهری، واقعیت‌های ملی، تورم و رویدادهای بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه ۳۹ درصد از بودجه شهرداری اصفهان با مقوله‌های محیط زیست و حمل و نقل عمومی مرتبط است، تصریح کرد: ۳۰ درصد از رقم کلی پیشنهادی به پروژه‌های دارای طرح و الزام اختصاص پیدا می کند.

قاسم‌زاده با تاکید بر ضرورت افزایش بودجه سال آینده شهرداری اظهار داشت: اعتبارات تخصیصی باید بگونه‌ای باشد که انتظارات مردم و شورای شهر مُحقق شود و به نظر می‌آید بودجه پیشنهاد شده، منطقی است.
وی ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام همچون قطار شهری و حلقه ترافیکی چهارم اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید متوقف شود، همچنین مباحثی مانند استفاده از پساب نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت کاهش ترافیک شهری بعنوان یکی از چالش‌های اساسی این دیار با اجرای طرح‌های مورد نیاز گفت: در این پیوند افزایش پروژه‌های مرتبط با حمل و نقل عمومی ضروریست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار