دکتر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما در حکمی، دکتر یوسف افشاری نیا را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان اصفهان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 19 January 2023

در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور مقامات استان برگزار شد در حکمی   یوسف افشارنیا به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب و از خدمات بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق این مرکز تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، معاون صدا و سیمای اصفهان و خوزستان از سوابق یوسف افشارنیا است.

معاون امور استان های رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:در ۶۳ روز گذشته دیدیم که دشمن در کشور بحران آفرینی کرد و نظام سلطه حرفه ای ترین عملیات روانی تاریخ علیه ملت را با رسانه دنبال کردند.

حسن عابدینی افزود: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی، حوزه نفوذش گسترش پیدا کرده و ۵ راهبرد آمریکا در منطقه با شکست روبرو شده است

وی تصریح کرد: امروز دست آورد آمریکا از اشغال افغانستان و عراق چه بود؟؟آیا توانستند دولت سازی و ملت سازی کنند؟

حسن عابدینی عدالت گستری و هویت محوری را دو راهبرد اصلی سند تحول رسانه ملی در دوران جدید برشمرد و گفت از هفته آینده روزانه ۱۰ ساعت از جدول پخش شبکه های ملی مربوط به تولیدات استان ها می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان  حرکت بر مبنای سند تحول رسانه ملی را اصلی ترین راهبرد مرکز عنوان کرد.

یوسف افشارنیا گفت: عدالت گستری و هویت محوری تمرکز ما در تولیدات رسانه ای خواهد بود و در این مسیر با تخصص همکاران در مرکز حرکت می کنیم.

وی تصریح کرد: همه نخبگان ،کارشناسان و اساتید و اقشار مردم باید در شبکه اصفهان جایگاه داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: همه باید به  سازمان صداو سیما کمک کنند و البته همکاری موثر داشته باشند تا رسانه پیشرو باشد.

عباس مقتدایی افزود: امروز مقابل نقشه دشمن برای ضعیف نشان دادن ایران رسانه ملی باید ظرفیت ها و نقاط قوت ایران اسلامی را برجسته کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار