امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران در جریان فتنه ترکیبی اخیر با توکل بر پروردگار، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، اتحاد و حمایت از مسوولان، دشمنان نظام اسلامی را نااُمید کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 20 January 2023

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: غرب در این فتنه ترکیبی، تلاش‌های بسیاری را برای مبارزه با نظام اسلامی انجام داد اما شکست سنگینی را متحمل شد.

وی ادامه داد: دشمنان در وقایع اخیر و فتنه ترکیبی، اسلحه های زیادی وارد کشور کردند، تبلیغات رسانه ای فراوانی علیه نظام اسلامی انجام دادند و پول‌های بسیاری به مُهره ها و افراد جاسوس خود دادند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی امیدوار بودند که این بار در مقابله با ملت ایران موفق شوند اما آنها امروز با پایان یافتن اغتشاشات در کشور خیلی عصبانی و ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه باید در این شرایط خاص توجه بیشتری داشته باشیم اضافه کرد: دشمنان در جریان این نا آرامی ها محاسباتی برای خود داشتند و امروز به دنبال این هستند که دستاورد و نتیجه ای برای خود درست کنند.

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه امکانات دشمنان از ما بیشتر است خاطرنشان کرد: دشمنان، رسانه ها، فضای مجازی و پول های فراوانی دارند و در تلاشند تا با کمک افراد خودفروخته، منافقین و سلطنت طلب ها ضربه ای به ما وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه لطف و نُصرت الهی و توجه پروردگار عامل مهمی در موفقیت نظام اسلامی در برابر دشمنان است بیان کرد: دشمنان هیچ وقت در محاسبات خود به عنایات الهی توجهی ندارند و فرق محاسبات آنها با ما همین است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند که طرح شوروی را در ایران اسلامی اجرا کنند افزود: غربی ها در کودتای نوژه هم محاسباتی برای خود داشتند اما معادلات آنها غلط از آب در آمد.

وی گفت: محاسباتی که در آنها ایمان به پروردگار، انتظار فرج، اتحاد زیر لوای ولایت فقیه و رهبری های حکیمانه است با محاسبات دشمنان فرق دارد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه ملت ایران با توکل به پروردگار روز به روز اتحاد و انسجام خود را مستحکم تر خواهد کرد، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی سقوط و افول خود را مشاهده کرده اند و امیدواریم با ضربه هایی که در آینده به آنها وارد می‌شود سقوط و اُفولشان بیشتر شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه رجب و شرایط اعتکاف و استفاده از برنامه های معنوی این ایام اضافه کرد: رمز اعتکاف انقطاع از دنیاست و مومنان باید سعی کنند این سه روز را در مساجد به اعتکاف مشغول شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر خاطرنشان کرد: مردم ایران باید با توجه به شرایط خاص کشور، خود را برای برگزاری با شکوه جشن های دهه فجر و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار