شهردار اصفهان گفت: این روزها شهرداری اصفهان در حال تدوین برنامه بودجه ۱۴۰۲ است و بر این اساس در اولویت‌سنجی‌هایی که انجام شد، همچنان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل عمومی در اولویت برنامه و بودجه سال آینده قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 14 January 2023

علی قاسم‌ زاده اظهار کرد: هفته گذشته به علت بارش برف، شاهد اصفهانی متفاوت بودیم که باعث مسرت و شادی شهروندان این کلان‌شهر شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری پیرامون شرایط ناپایدار جوی اصفهان از قبل آگاهی داشت، تصریح کرد: بر این اساس کارکنان حوزه خدمات شهری آمادگی کامل در این زمینه داشتند و با حضور به موقع، در راستای نمک‌پاشی و شن‌پاشی در معابر و گذرگاه‌ها اقدام کردند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به‌رغم صحنه‌های زیبای زمستانی و یخ‌بندان معابر، بر اساس تلاش کارکنان خدمات شهری و همچنین رعایت شهروندان هنگام رانندگی و همت پلیس راهور، شاهد اتفاق ناگواری در شهر نبودیم و روزهای خوبی را سپری کردیم.

وی با اشاره به تعطیلی و دورکاری ادارات و سازمان‌ها در روزهای اخیر بر اساس ابلاغیه مدیریت بحران استان به علت کاهش مصرف انرژی گفت: در این روزها بیشتر بخش‌های شهرداری اصفهان با توجه به اینکه وظیفه خدمت‌رسانی به شهروندان را دارند و این امر تعطیل‌بردار نیست، مشغول فعالیت بودند که جای قدردانی و خدا قوت به کارکنان و خانواده آنها دارد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: شغل‌های زیادی همچون رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی، پاکبانان و کارکنان حوزه خدمات شهری در روزهای تعطیل مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، لذا من از زبان مردم از این افراد قدردانی می‌کنم.

وی افزود: این روزها شهرداری اصفهان در حال تدوین برنامه بودجه ۱۴۰۲ است و بر این اساس در اولویت‌سنجی‌هایی که انجام شد، همچنان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل عمومی در اولویت برنامه و بودجه سال آینده قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار