مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای پروژه خیابان‌سازی گل‌ها با اعتبار ۲۲۴ میلیارد ریال به منظوردسترسی بلوار رضوان به میدان ولی‌عصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 17 January 2023

امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان در پروژه خیابان‌سازی گل‌ها، دارای مزایایی از جمله ضخامت کمتر لایه، استحکام بیشتر و به‌خصوص صرفه اقتصادی است.

او افزود: اجرای این لایه توسط فینیشرهای سازمان عمران شهرداری به‌صورت آزمایشی برای نخستین بار در اصفهان در پروژه خیابان‌سازی خیابان گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: مبلغ پیمان پروژه خیابان‌سازی گل‌ها ۲۲۴ میلیارد ریال است و جهت دسترسی بلوار رضوان به میدان ولی‌عصر (عج) درحال انجام است.

او با اشاره به شیب طولی مناسب خیابان گل‌ها برای دفع آب‌های سطحی، گفت: با توجه به اینکه طول مسیر این خیابان ۱۱۰۰ متر است، شیب طولی مناسبی برای دفع آب‌های سطحی در نظر گرفته شده است.

رحمتی در خصوص دیگر ویژگی‌های پروژه خیابان‌سازی گل‌ها ادامه داد: این پروژه شامل 6 هزار مترمربع پیاده‌روسازی و ۱۲ کیلومتر جدول و کانیو است و ۱۶ هزار تن مصالح زیرسازی، 4 هزار تن بتن و 6 هزار تن آسفالت در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمام این مصالح توسط سازمان عمران تهیه و تولید می‌شود.

به گفته او، در طرفین خیابان گل‌ها مسیر ویژه دوچرخه‌سواری با حاشیه امن ایجاد می‌شود و در کنار آن فضای سبز سه متری برای زیبایی مسیر پروژه و در مجاورت منازل مسکونی پیاده‌رویی با عرض ۲.۵ متر لحاظ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار