مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از فعالیت های عمرانی، بهسازی، تعمیر و نگهداری پایانه های پنجگانه مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 10 January 2023

ابوالفضل توکلی گفت: توسعه و تعمیر و بازسازی پایانه های ۵ گانه مسافربری شهرداری اصفهان در جهت خدمات به مسافران و شهروندان برای استقبال سال جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تأکید ریاست شورای محترم سازمان و شهردار اصفهان و لزوم انجام مأموریت اصلی سازمان در راستای نگهداری، توسعه و تعمیر و بازسازی در جهت خدمات به مسافران و شهروندان و فراهم نمودن امکانات و تسهیلات در زمینه های مختلف خدماتی بهداشتی، رفاهی ویژه استقبال سال جدید و برنامه های سال ۱۴۰۲ سازمان پایانه ها با توجه به تخصیص اعتبار اجرای فاز اول و دوم بازسازی سرویس های بهداشتی پایانه کاوه با اعتبار اولیه حدود  ۱۵ میلیارد ریال و اصلاح شبکه روشنایی و اجراء و نصب چراغ های SMD در جهت کم شدن مصرف انرژی و بهینه سازی در سالن های اصلی پایانه مسافربری کاوه و صفه در مرحله اجرا قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:پیش بینی بودجه عمرانی در جهت تعمیر و نگهداری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری حدود ۳۰۰% افزایش و پیش بینی گردیده است که در جلسه دی ماه شورای سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان مورد تصویب قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار