مدیر دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان از تسهیل صدور گواهینامه فنی محصولات فناوری‌های نوین راه و ساختمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 24 January 2023

مدیر دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به امکان اخذ گواهینامه فنی محصولات فناوری‌های نوین راه و ساختمان در درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به نشانی mojavez.ir گفت: دارندگان محصولات صنعت راه و ساختمان می‌توانند با ارائه مستندات فنی سیستم یا محصول جدید، مطابق با موارد خواسته شده در سامانه، گواهینامه فنی اخذ کنند.

مهدی منصوری افزود: مستندات مورد نظر در رابطه با محصولات فناوری‌های نوین راه و ساختمان شامل عملکرد، رفتار سازه‌ای و لرزه‌ای مطابق با آیین‌نامه‌های ملی یا بین‌المللی و یا مقررات ملی ساختمان و یا ارائه نتایج معتبر پژوهشی ایمنی، ایمنی در برابر آتش‌سوزی، مطابق مبحث سوم مقررات ملی ساختمان یا بین‌المللی و یا مقررات ملی ساختمان و یا ارایه نتایج معتبر پژوهشی ایمنی و مقاومت مکانیکی و دوام، بنا به مورد بر اساس مباحث مقررات ملی ساختمان و استاندارد ملی یا بین‌المللی بوده است.

مدیر دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب وکار» است که برای همه کسب وکار‌های موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوز‌های پیش‌نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف و قابل فهم ارائه می‌کند.

وی افزود: این درگاه، تنها مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوز‌های کسب و کار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوز‌های کسب وکار‌ها در کشور محسوب می‌شود.

دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب وکار» در مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر است و راهبری و مدیریت "درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور" را به‌عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار