کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ناپایداری نسبی جو در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: با فعال شدن موج بارشی شاهد بارش برف در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 25 January 2023

مینا معتمدی از ناپایداری نسبی جو خبر داد و گفت: در روز پنجشنبه در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات، بارش‌های برف پیش‌بینی می‌شود و تا روز جمعه آسمان استان کمی ابری، همراه با افزایش ابر و در بعضی مناطق مه‌آلود است. طی روز جمعه این موج فعالیت خود را به صورت بارش در شمال و شمال غرب استان ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود طی ۲۴ ساعت آینده حداکثر دمای شهر اصفهان به ۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به سه درجه زیر صفر برسد، افزود: طی این مدت سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منفی ۲۱ درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به ورود جبهه‌های بارشی و هوای سرد در اوایل هفته آینده به کشور، گفت: ورود این جبهه بارشی از روز دوشنبه هفته آینده در استان اصفهان نیز موثر خواهد بود.

معتمدی با بیان اینکه پایداری هوا در اصفهان همچنان وجود دارد، تصریح کرد: اما امروز و فردا، با فعالیت موج ناپایدار در استان، وضعیت هوا سالم خواهد شد و شاید در همین حد باقی بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار