مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وصل شدن برق ۲۱روستا در غرب و جنوب استان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران پیست اسکی فریدون شهر و بوئین میاندشت آخر هفته تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ 01 February 2023

منصور شیشه فروش اظهار داشت: جلسه ستاد مدیریت بحران استان عصر امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در فریدونشهر برگزار شد.

وی با اشاره به آماده‌باش همه دستگاه‌ها در برابر حوادث جوی احتمالی، افزود: کماکان راه ۱۲۰ روستا در غرب و جنوب مسدود است که به تدریج بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در جلسه عصر امروز مصوب شد که ماشین آلات بیشتر برای برف روبی به شهرستان‌های غرب و جنوب استان ارسال شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه برف برق ۲۲ روستا و تلفن هفت روستای غرب و جنوب استان را قطع کرده بود، اضافه کرد: تاکنون با تلاش‌های انجام شده برق ۲۱ روستا وصل شده و تنها یک روستا در فریدونشهر برق ندارد که بزودی وصل خواهد شد.

امدادرسانی به ۳۰۰ خودرو و اسکان اضطراری ۴۰۰ نفر

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در حال تلاش برای وصل شدن تلفن هفت روستا در جنوب و غرب اصفهان است، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر به ۳۰۰ خودروی گرفتار در برف و ۷۰ نفر امدادرسانی شده و ۴۰۰ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها تمام شده اما تندباد و کولاک ادامه دارد، تصریح کرد: بنا بر پیش بینی هواشناسی دمای هوا بویژه در مناطق غرب و جنوب استان بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد که با یخ زدگی معابر و جاده‌ها همراه است؛ از این رو به هم استانی‌ها توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی از سفرهای غیر ضرور به شهرستان‌های غرب و جنوب استان طی سه روز آینده بپرهیزند.

شیشه فروش ابراز داشت: بنا بر مصوبه امروز ستاد مدیریت بحران استان، پیست اسکی فریدونشهر و بوئین میاندشت طی ۲ روز آینده تعطیل است.

وی با بیان اینکه محور سمیرم ترافیک سنگین است اضافه کرد: تردد در محورهای این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: خسارت‌های جوی طی روزهای پیش‌رو در حوزه کشاورزی، مسکونی و راه بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.‌

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار