مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت:اگر ارتباط نهادهای جامعه‌پذیر تقویت شود، زمینه تربیتی مناسب شکل می‌گیرد؛ در برهه‌ای قرار داریم که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جدید منتقل شود و هیچ نهادی والاتر از آموزش و پرورش و مدرسه برای انجام این کار مناسب نیست.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 02 February 2023

محمدرضا ابراهیمی افزود: به دلیل نبود ارتباط مناسب میان مدرسه، خانواده و اجتماع، فضای مجازی ورود کرده است و دانش آموزان را جهت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود که در این میان نقش مدیر مدرسه بسیار مهم است و اوست که می‌تواند ناشدنی‌ها را شدنی کند.

ابراهیمی با بیان اینکه خانواده‌های دانش‌آموزان نیز اثرپذیری زیادی از مدیر مدرسه دارند، گفت: خرد و اندیشه دانش‌آموز به مدیران و مربیان مدارس سپرده شده است و سلامت فکر و اندیشه و تربیت دانش‌آموز باید برای ما به‌ویژه مدیران حائز اهمیت باشد.

وی افزود: نظام پیشنهادها و حکمرانی مناسب آموزش و پرورش باید از سوی ما به ‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد و جایگاه مدیر مدرسه و آموزش و پرورش خطیر است و ارگان‌ها و نهادهای دیگر هم باید به این توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: هیچ نهادی مانند آموزش و پرورش نمی‌تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:یکی از بهترین و شیرین‌ترین ایام تاریخ معاصر، انقلاب اسلامی بوده و آن ثمره تفکر چند قرن اخیر بوده است و با افتخار می توان گفت که خدا را شاکریم که در این دوره تقدیرمان رقم خورد که زندگی کنیم و هیچ دوره‌ای به‌اندازه وهله کنونی شیعه و اسلام نبوده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورها زمانی مسلمان بودن و شیعه‌گری جرم تلقی می‌شد به عنوان نمونه در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی در بسیاری از کشورهای غرب آسیا شیعه عزتمند نبود و جایگاه شیعیان پایین بود، اما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و به واسطه این رویداد مهم انقلابی، دین و مذهب مترقی رشد کرد و بر عزت و جایگاه شیعیان افزوده شد.

وی یادآور شد: امروز در سکولارترین جوامع هم به برکت انقلاب اسلامی، شیعیان عزتمندانه در سراسر جهان حضور دارند و قوتی این‌چنین شیعه عزتمند شد، تفکر سلطه‌گر غربی آرام نخواهد نشست و امروز شما مشاهده می‌کنید دشمنان میلیاردها دلار هزینه کردند که انقلاب را زمین بزنند اما موفق نبودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار