نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۲۳ میلیارد تومان برای پروژه‌های مختلف در شهرستان اردستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 02 February 2023

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده از وزارتخانه، مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری استخر اردستان اختصاص یافت که امیدواریم با همت و تلاش اداره کل ورزش و جوانان این پروژه تا قبل از پایان سال تکمیل شود.

وی افزود: شهرستان اردستان بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۵۵۰ کیلومتر آن آسفالت و ۲۰۰ کیلومتر آن خاکی است و حدود ۲۵۰ کیلومتر جاده آسفالت آن خرابی شدیدی دارد که برای مرمت و بهسازی محورهای روستایی خراب شهرستان نیازمند اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هستیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و جذب اعتبارات از وزارت راه در سال جاری تاکنون ۳۱ کیلومتر از راه‌های روستایی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان آسفالت گرم شده است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده از تهران، به تازگی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای روکش آسفالت محورهای روستایی شهرستان تخصیص یافت.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه در سال‌های گذشته اعتبارات قابل توجهی به بخش ورزش روستایی اختصاص دادیم و تاکنون در ۱۱ روستای شهرستان زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسیده است، گفت: به تازگی ۵ چمن مصنوعی ویژه روستاهایی که از این قابلیت برخودار نیستند، دریافت کردیم. این آمادگی وجود دارد که از سوی دهیاری‌ها هر زمانی که زمین، اجرای فنس کشی و زیرسازی زمین آماده شود برای تأمین چمن مصنوعی اقدام کنیم.

وی گفت: از محل سفر وزیر کشاورزی به شهرستان، مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت طرح‌های آبخیزداری به اداره منابع طبیعی شهرستان اردستان تخصیص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار