معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با اعلام آماده باش دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران استانداری و شهرستان ها برق روستاهایی که بر اثر بارش ها قطع شده بود، وصل شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 02 February 2023

مهران زینلیان اظهار داشت: بیشترین میزان بارش برف و باران در روزهای گذشته در شهرستان‌های فریدن، داران، فریدونشهر و روستاهای اطراف گزارش شد و مردم این مناطق را با چالش‌هایی مواجه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات ایجاد شده برق ۲۲ روستا قطع و راه‌های ارتباطی ۶۲ روستا در استان مسدود شده بود، اضافه کرد: با اعلام آماده باش دستگاه‌های مرتبط از جمله مدیریت بحران استانداری و شهرستان‌ها بلافاصله برق روستاهای یاد شده وصل شد.

زینلیان افزود: همچنین تلاش امدادگران در اداره کل راهداری، هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران و … برای بازگشایی راه‌های استان ادامه دارد. در کنار مسائلی که استان با آن مواجه بود باخبر شدیم به دلیل بارش شدید برف در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در شهرستان کوهرنگ مشکلاتی برای هموطنان مان ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: با هدف کاهش مشکلات و امدادرسانی به استان چهارمحال و بختیاری طی هماهنگی‌های صورت گرفته چندین دستگاه لودر، کمپرسی، تیغ برف روبی و گریدر به منظور بازگشایی مسیر و راه‌های ارتباطی به این استان ارسال شد تا با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات هموطنان مان را کاهش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار