رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل اصلی ۱۵ فقره سرقت در جنوب شهر اصفهان و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفگیاه وی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 04 February 2023

حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل‌شان در حوزه جنوب شهر اصفهان موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار بجا مانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی هویت فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را به دست آورده و با رصد هوشمندانه، مخفیگاه این فرد را شناسایی کردند.

ترکیان گفت: با شناسایی مخفیگاه سارق کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضایی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی متهم را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: سارق هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شد به ۳ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان اقرار کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه زیادی شامل لپ تاپ، لوازم خانگی و ۲ خودروی مسروقه کشف شد که ارزش این اموال توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

ترکیان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: تحقیقات در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر توسط متهم کماکان ادامه دارد و شهروندانی که منازل و خودروی آنان در منطقه جنوب شهر اصفهان مورد دستبرد قرار گرفته می‌توانند جهت پیگیری پرونده سرقت و شناسایی اموال مسروقه به اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار