همزمان با شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف اصفهان، سایت مجازی این رویداد نمایشگاهی آغاز به کار کرد. این سامانه تا اردیبهشت‌ماه سال 1402 امکان بازدید مجازی از نمایشگاه فرش دستباف اصفهان را برای علاقه‌مندان و عموم شهروندان فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 01 February 2023
با اوج‌گیری ویروس کرونا بسیاری از سایت‌های نمایشگاهی برای حفظ جایگاه کسب و کارها و استحکام بخشیدن به شبکه‌سازی‌ تجاری که در بستر برگزاری رویدادهای نمایشگاهی شکل گرفته بود، به سمت فراهم کردن زیرساخت‌های نمایشگاه مجازی روی آوردند.

طی دو سال گذشته برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به صورت مجازی در کنار عناوین نمایشگاهی به ارتقاء کیفیت این مهم منجر شده است. چرا که امکان بازدید از رویدادهای نمایشگاهی در هر لحظه از ساعات شبانه‌روز، کسب اطلاعات کامل و بهره‌ بردن از ارتباطات تجاری را برای فعالان اقتصادی و عموم شهروندان فراهم می‌کند.

کنار هم قرار گرفتن موارد فوق باعث شد نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان نخسین سایت نمایشگاهی استاندارد کشور از این تکنولوژی نوین برای برپایی نمایشگاه مجازی فرش دستباف استفاده کند. این نمایشگاه تا سه ماه آینده در آدرس زیر قابل دسترس است و مخاطبان می‌توانند به صورت مجازی از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه فرش دستباف بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار