سیزدهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی امروز در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 06 February 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه  این جشنواره را با حضور در گلستان شهدا آغاز کردیم ،گفت: امروز در کنار مزار شهدا گرد هم آمدیم تا با بهره گیری از عنایات خاص خدا و انفاس قدسی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،  شهدای مدافع حرم و سلامت بتوانیم با آن‌ها عهد ببندیم تا پای جان و تا آخرین نفس در مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب خواهیم ایستاد.
علی تمنایی افزود: وظیفه داریم با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در جهت رشد و تعالی فضایل اخلاقی در جامعه گام برداریم و با ابزار هنر فضای جامعه را تلطیف و تحرک و نشاط در بین مردم ایجاد کنیم.
سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با اکران ۱۸ اثر سینمایی بخش مسابقه سودای سیمرغ (چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ) در سه سینمای ساحل، فلسطین و سپاهان از امروز تا ۲۴ بهمن ادامه دارد.
آثار قابل نمایش در اصفهان شامل "در آغوش درخت"، " آه سرد"، " جنگل پرتقال"، " شماره ۱۰"، " پرونده باز است"، " روایت ناتمام سیما"، " خوک، چرا گریه نمی‌کنی"، "‌های پاور"، " بعد از رفتن"، " کت چرمی"، " هفت بهار نارنج"، "آن‌ها مرا دوست داشتند"، " استاد"، " عطرآلود"، " یادگار جنوب"، " بچه زرنگ" و" سرهنگ ثریا" است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار