معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: موضوع احیای تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود در ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 06 February 2023

هران زینلیان گفت: پیرو سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ۲۹ دی ماه سال‌جاری به استان و درخواست استاندار اصفهان به منظور طرح موضوع احیای تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود در ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌ها، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: درجریان این نشست مقرر شد؛ طرح‌های پیشنهادی که بر کمیت و کیفیت رودخانه و تالاب در حوضه آبریز زاینده رود اثر گذار است؛ توسط متولیان هر دو استان تهیه و به دبیرخانه ستاد در سازمان حفاظت محیط زیست ارسال گردد. بر همین اساس جلسه تخصصی و کارشناسی این اقدام در استانداری اصفهان برگزار و نقطه نظرات دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شد.

زینلیان عنوان کرد: در این نشست مقرر شد؛ دستگاه‌های ذی‌مدخل و ذی‌نفع در حوضه آبریز زاینده رود در اسرع وقت پیشنهادهای فنی و مطالعه شده خود را ظرف سه روز آینده به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفاظت محیط زیست استان ارسال نمایند تا در جلسات آینده با برنامه‌ای منسجم و جامع، طرح احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی تهیه و در جلسه‌ای که در هفته‌های پیش رو با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل خواهد شد به تأیید و تصویب برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار