سی و هشتمین مسابقات قرآن کریم در شش رشته متفاوت با حضور بیش از 500 نفر از علاقمندان و مخاطبان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 10 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از مسابقات که عصر امروز به پایان رسید، شرکت‌کنندگان در گروه سنی بزرگسال و جوان بالای 18 سال اعم از خواهر و برادر به رقابت پرداختند که رقابت آنها در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم، حفظ قرآن و اذان در جزءهای مختلف و همچنین رشته جدید دعاخوانی بود که به انجام رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل با بیان اینکه این مسابقات در پنج مکان شامل مسجد ملامؤمن، امامزاده سید صدرالدین(ع)، امامزاده سید صالح(ع)، اداره اوقاف و مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد و به صورت شهرستانی به انجام رسید که از اردبیل 250 نفر و از شهرهای نیر، سرعین و نمین نیز به عنوان شهرستان‌های تابعه اردبیل 250 نفر شرکت کرده بودند که در مجموع 500 نفر با هم به رقابت پرداختند.

رضا ایمانی تصریح کرد: در رشته دعاخوانی محمد حبیب‌زاده و در بخش خواهران نیز نازیلا اقلی رتبه‌های اول رشته دعاخوانی را به دست آوردند.

وی گفت: در رشته اذان نیز رسول تمجید جایگاه اول را به دست آورد تا چهره برترین‌های اذان و دعاخوانی مشخص شده و در روزهای آینده در بقیه رشته‌ها معلوم شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل افزود: با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های متعدد در شهرستان اردبیل در نهایت نفرات برنده و برتر در بخش خواهران توانستند به مرحله استانی راه یابند.

ایمانی بیان کرد: امسال این دوره از رقابت‌ها در اداره‌ کل اوقاف استان، امامزاده سید‌ صدرالدین (ع)، امامزاده صالح (ع) و مسجد ملامؤمن اردبیل برگزار شد.

وی اضافه کرد: در رشته قرائت تحقیق خواهران اعظم جوانبخت، نشانه پژهان، مریم یعقوبی و معصومه دریتیم به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

ایمانی ادامه داد: در رشته ترتیل در بخش خواهران کبری احمدزاده، زهرا مهدوی، سولماز رمضان‌زاده، الهام آزاد و مهناز جبارزاده مقام‌های اول تا پنجم این رشته را کسب کردند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز اکرم دادخواه و زینب آقازاده نفرات اول و دوم شدند.

ایمانی تصریح کرد: در رشته حفظ 20 جزء نیز فاطمه قربانی، معصومه عزیزی و فاطمه حسنی به ترتیب اول تا سوم شدند و توانستند به مرحله بعدی راه یابند.

وی گفت: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم فاطمه رضازاده اول، فاطمه علیزاده دوم، زهرا آقازاده سوم، رقیه بابایی چهارم و رفیقه خدادوست پنجم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل افزود: در رشته حفظ پنج جزء در بخش خواهران زهرا سلیمی، اقدس روحانی شمسی و زینب تکریم، الهه طلایی آذر و زهرا آذرنیا مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

ایمانی در ادامه بیان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سرانجام نفرات برتر در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل خود را شناخت.

وی اضافه کرد: با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های متعدد در شهرستان اردبیل در نهایت نفرات برنده و برتر در بخش خواهران و برادران توانستند به مرحله استانی راه یابند.

ایمانی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق برادران سجاد کاوسی، رسول تمجید، عسگر قمری، محمد اسمعیلی و یاسر حسین‌پور به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: در رشته ترتیل در بخش برادران بهنام رحمانی، رضا مظفری، سجاد صفرنژاد، بهزاد صادق‌زاده و محمد حبیب‌زاده مقام‌های اول تا پنجم این رشته را کسب کردند.

ایمانی تصریح کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز رضا بدیرخانی، محمد مقدسی اقدم و حمید پارسایی نفرات اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته حفظ 20 جزء نیز ابوالفضل قوی و سجاد بدیرخانی به ترتیب اول و دوم شدند و توانستند به مرحله بعدی راه یابند.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم علیرضا قلیزاده اول شد و سید محسن موسویان و یوسف عزیزپور حور به رتبه‌های دوم و سوم اکتفا‌ کردند.

وی بیان کرد: در رشته حفظ پنج جزء در بخش آقایان حمیدرضا اسماعیل‌زاده، حسین صاحب، اصغر ندایی، عبدالله فرد و سجاد حقیقی مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار