سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ از امروز دهم اسفندماه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 01 March 2023

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ در کاروان‌های اعزامی به شرح زیر اعلام شده است.
اولویت نخست ثبت نام با افرادی است که سال ۱۳۹۹ در کاروان‌های حج نام‌نویسی کرده و وجه آنرا هم واریز و تاکنون انصراف نداده‌اند.

این افراد می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ برای نام نویسی اقدام کنند و بدیهی است درصورت مراجعه نکردن این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد.
اولویت دوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۵ است که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ برای نام نویسی اقدام کنند.
اولویت سوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ است که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ اقدام کنند؛ البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت.
اولویت چهارم هم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ است که می‌توانند برای ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح ۱۶ اسفند مراجعه کنند؛ البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت.
اولویت پنجم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از یکم خرداد ۱۳۸۶ به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان به تناسب ظرفیت خالی می‌باشد که می‌توانند از ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای ثبت نام به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند. البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت.
این افراد لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار