معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: برای بیش از ۱۵۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در استان بصورت قطعی زمین تامین شده است و بدنبال تأمین زمین و الحاقات برای مابقی واحدها هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 02 March 2023

مهران زینلیان اظهار داشت: تمام ظرفیتی که برای استان در طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده، ۲۴۰ هزار مسکن برای دوره چهار ساله است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در بیشتر شهرهای استان بویژه شهرهای جدیدی که بار اصلی جمعیت را بر عهده دارند، آغاز شده است.

معاون استاندار اصفهان افزود: در نشست امروز مقرر شد کلیه تعهدات طرح نهضت ملی مسکن استان با محوریت اداره کل راه و شهرسازی تا پایان سال ۱۴۰۳ جمع بندی شود و همه دستگاه‌های دولتی موظفند بر اساس تکالیف مشخص شده برای آنها در این زمینه، عمل کنند.

وی با اشاره به دستور جلسه نشست شورای مسکن بیان کرد: با توجه به این که بیشتر بار مسکن استان و شهر اصفهان از نظر جمعیتی در بهارستان متمرکز خواهد بود؛ آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.
زینلیان اضافه کرد: احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر بهارستان مُصوب شده اما تعداد متقاضیان بیشتر است که با توجه به محدودیت موجود باید با اتخاذ تدابیر لازم، جانمایی برای احداث مازاد مسکن مورد نیاز نیز انجام شود.
وی افزود: اکنون یکی از پروژه‌ها در بهارستان با سه هزار واحد در حال ساخت است و عملیات اجرایی پنج پروژه دیگر از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: با این پنج پروژه، ۲۳ هزار واحد مسکونی در بهارستان احداث می شود که هفت هزار واحد کمتر از تعهد اصلی است؛ اما در جلسه امروز مقرر شد تا جلسه بعدی که دو هفته آینده است، این میزان نیز به تعهد اصلی ساخت مسکن در این شهر افزوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار