برخورد یک دستگاه تریلی با هفت دستگاه خودروی دیگر در جاده بهارستان - اصفهان در ظهر روز پنجشنبه ۲۸ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 02 March 2023

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: این حادثه ظهر امروز در جاده بهارستان - اصفهان و در محدوده جاده "مَرغ" به وقوع پیوست و یک دستگاه تریلی به هفت دستگاه خودروی دیگر که در ترافیک قرار داشتند، برخورد کرد.

سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه در این محدوده کار آسفالت کردن روکش خیابان در حال انجام است، افزود: تریلی مذکور پس از رسیدن به ترافیک، بدلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به هفت دستگاه خودروی دیگر اصابت کرد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه تعدادی مصدوم به همراه داشت، اظهار داشت: در بررسی اولیه دلیل وقوع این حادثه، بی‌توجهی راننده تریلی به جلو تشخیص داده شد.

سرهنگ زارع تاکید کرد: با توجه به وضعیت جاده بهارستان - اصفهان و اتوبان خلیج فارس لازم است اقدامات بیشتری برای ارتقای ایمنی و کیفیت آن انجام شود و رانندگان نیز باید نکات ایمنی را هرچه بیشتر رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز به ایرنا گفت: بر اثر برخورد چندین دستگاه خودرو در اتوبان خلیج فارس روبه‌روی پل بهارستان ۲۸ نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی افزود: مصدومان حادثه شامل ۱۵ مرد، ۱۱ زن و ۲ کودک پسر بودند که ۱۵ نفر از آنها به بیمارستان‌های کاشانی، الزهرا، فارابی و شریعتی اصفهان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ مصدوم دیگر این حادثه نیز مُراقبت‌های سرپایی را از اورژانس دریافت کردند، خاطرنشان کرد: پنج واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار