در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 04 March 2023

پنج کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان- تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور عصر شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی به دستور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، توسط علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: محور علویجه پلیس راه اصفهان تهران یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد است که از مقطع روبروی پلیس راه اصفهان تهران منشعب و تا شهر دهق ادامه دارد و از شهر دهق نیز دسترسی به شهرستان‌های گلپایگان و نجف آباد امکان پذیر است.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم این محور با هدف رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در این مسیر انجام پذیرفته است، افزود: طول کل محور ۴۱ کیلومتر است که عملیات اجرایی آن انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص مشخصات فنی این بخش از پروژه (پنج کیلومتر راهسازی انتهای مسیر به همراه دو دستگاه تقاطع غیر همسطح) که با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد، ابراز داشت: اقدامات انجام شده و احجام فنی به کار رفته شامل شامل ۲۴ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۸ هزار و ۷۵۰ مترمکعب زیراساس و اساس، شش هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۱۳۶ تن آرماتوربندی، ۱۰ هزار و ۴۴۰ تن آسفالت گرم و ۴۸ هزار کیلوگرم تک کت و پریمکت بوده است.

وی با بیان اینکه ارتقا و ایمن‌سازی راه‌ها از اهداف و برنامه‌های اصلی راه و شهرسازی است گفت: با افتتاح این پروژه ۲ بانده، ضمن حذف تصادفات رخ به رخ در این مسیر، یکی از محورهای مواصلاتی پرخطر استان، ایمن‌سازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار