مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از خدمات‌رسانی ۱۳ کمیته تخصصی به گردشگران ورودی به اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 04 March 2023

علیرضا ایزدی اظهار داشت: با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن تلاش داریم تا در نوروز پیش رو خدمات بهتری به گردشگران ارائه شود.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های ارائه‌شده از سوی ستاد خدمات سفر کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌ها در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در نوروز ۱۴۰۲ فعالیت‌های ستاد سفر استان از ۱۰ کمیته به ۱۳ کمیته افزایش‌یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: ۱۳ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان عبارت‌اند از کمیته اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان که توسط شهرداری اصفهان اجرای می‌شود، کمیته خدمات امداد و نجات که توسط اداره‌کل بحران استانداری اصفهان در سراسر استان اجرا خواهد شد، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌های کل استان که توسط اداره‌کل امور شهری استانداری اصفهان اجرا می‌شود و همچنین کمیته هماهنگی امور دهیاری‌ها که توسط اداره‌کل امور روستایی استانداری اصفهان به‌منظور راه‌اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت و فعالیت‌های مربوط به گردشگری روستایی اجرا می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: کمیته خدمات حمل‌ونقل با هماهنگی اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان، کمیته اسکان و رفاه با هماهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و کمیته خدمات و امور زیر بنایی با هماهنگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فعالیت خواهند کرد.

ایزدی ابراز داشت: کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری با هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی استان، کمیته نظارت و تنظیم بازار با هماهنگی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با هماهنگی صداوسیمای مرکز اصفهان و کمیته‌های برنامه‌ریزی و آمار و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با هماهنگی دبیرخانه ستاد سفر استان در طول ایام فعالیت ستاد نوروزی ۱۴۰۲ در پهنه استان اصفهان فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار