شهردار اصفهان گفت: پلیس راهور معتقد است که امسال سفرهای نوروزی بیش از سال‌های قبل خواهد بود و اصفهان از مقصدهای اصلی سفرهای نوروزی در کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 05 March 2023

علی قاسم‌زاده، روز یکشنبه در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از چند ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و کمیته‌های مربوطه نیز شکل گرفت و در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و تبلیغاتی نیز همه فعالیت‌ها برای آماده کردن شهر شروع شد.

وی ادامه داد: شورای شهر اصفهان از نیمه سال جاری به ما تلنگر زد تا برای ارائه بهتر خدمات سفر، مهیاتر از سال‌های قبل باشیم و به استقبال ایام نوروز برویم.

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم میهمانانی که به این دیار می‌آیند متوجه باشند که اصفهان شهری با شخصیت فرهنگی، مذهبی، جهاد و ایثار است و البته باید به فرهنگ و باورهای میزبان نیز احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان نیز بعنوان مالکان شهر در ایام نوروز باید به ما کمک کنند تا شخصیت فرهنگی این شهر در عین حال که پذیرای میهمانان عزیز از سراسر کشور است، تحت تاثیر رفت و شدها، خدشه‌ای نبیند.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم وعده دهیم که همه ایده‌آل‌های خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی محقق خواهیم ساخت، البته حضور شهرداری هم در عرصه پشتیبانی، هم طراحی و هم در اجرای کارهای شهری پررنگ است و مانند همیشه در تمام صحنه فعال خواهد بود.

قاسم زاده با بیان اینکه حضور اعضای شورای شهر در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان می‌تواند روحیه بخش باشد، گفت: ما در جلسات مختلف به دستگاه‌های گوناگون اعلام کرده‌ایم که شهرداری در حد بضاعت خود بخصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی به میدان خواهد آمد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هر کس که برای حوزه فرهنگی و تبلیغاتی شهر ایده یا نظری دارد ما به او کمک می‌کنیم و حتی فضا و سازه در اختیارش قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: شهر اصفهان بزرگ شده است و انتظار پوشش همه کارها توسط شهرداری میسر نیست با این حال در تلاشیم تا بر اساس مهندسی تبلیغاتی برای ایام وروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، انتظار دغدغه‌مندان را تامین کنیم که البته بضاعت شهرداری هم محدود است.

قاسم‌زاده افزود: شهرداری بهتر از هر ارگانی می‌تواند برای شهر طراحی تبلیغاتی کند، البته ما معتقدیم که تبلیغات آستانه تاثیری دارد و در صورتی که مقدار آن از حد بگذرد، از حوصله مُخاطب خارج و بی‌نتیجه می‌شود.

وی گفت: تیم نخبگان و اتاق‌های فکر شهرداری بر اساس فهم خود از تبلیغات، فعالیت فرهنگی می‌کنند و محصولات خوبی نیز در این زمینه تولید می‌شود اما مشخص نیست که بتوانیم انتظار همه دغدغه‌مندان را تامین کنیم لذا همه باید به کمک شهرداری بیایند و محصول تولید کنند و ما نیز در حد بضاعت خود به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار اصفهان گفت: ما در حد بضاعت خود می‌کوشیم تا کار عالمانه، تخصصی و مبتنی بر نگاه درست فرهنگی و تبلیغاتی انجام شود ضمن اینکه عرصه را نیز بر روی کسی نبسته‌ایم زیرا شهر عرصه‌های متنوع دارد و هر کدام از علاقه‌مندان که در این ایام مایل به حضور در حوزه در زمینه‌های فرهنگی و تبلیغاتی هستند ما به کمک آنها می‌شتابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار