اطلاعیه آموزش و پرورش اصفهان خطاب به والدین؛
اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان روز یکشنبه از والدین و دانش‌آموزان این استان خواست تا به شایعات ناقض و نافی اعتماد به محیط‌های آموزشی توجه نکنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 05 March 2023

در اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در باره اخبار منتشر شده راجع به دانش‌آموزان مدرسه پیام شاهد اصفهان آمده است: صبح امروز(یکشنبه) در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسوولان مدرسه درخواست رسیدگی به این موضوع را کردند که متولیان مدرسه نیز برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند که بلافاصله پس از حضور نیروهای اورژانس در مدرسه، ۱۵ نفر از دانش‌آموزانی که می‌گفتند سوزش گلوی بیشتری دارند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: پس از انتقال این دانش‌آموزان به مرکز درمانی و انجام معاینات لازم، حال آنان مساعد اعلام شد.

در این اطلاعیه با تاکید بر پیگیری دلیل وقوع این حادثه در مدرسه پیام شاهد از والدین و دانش‌آموزان خواسته شده تا از توجه به اخبار کذب و شایعات که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، پرهیز کنند و آرامش خود و فرزندانشان را حفظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار