حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 06 March 2023

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه ساعت هفت و ۱۰ دقیقه صبح دوشنبه وارد اصفهان شدند.

در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که این توفیق حاصل شد که در ماه شعبان المعظم به استان اصفهان که یک روز فقط ۳۰۰ شهید را تشییع کردند حضور پیدا کنم و انشاالله توفیق شود در این ماه عزیز در آستانه میلاد حضرت بقیه الله (عج) قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از لحاظ حقوقی و قضائی برداریم.

وی ضمن تقدیم سلام به مردم متدین و انقلابی استان اصفهان، افزود: از نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم اصفهان که زحمت کشیدند و همچنین همه همکارانی که امروز به شهرستان‌های استان اصفهان عازم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه استان اصفهان ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی دارد، ابراز داشت: انشاالله در این سفر بتوانیم ابتدای امر نسبت به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قضائی استان اصفهان که مشکلات و کمبودهایی از لحاظ قاضی و کارمند دارند، گامی برداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای ادامه داد: امید است بتوانیم با اقداماتی که در نیمه دوم ۱۴۰۱ انجام دادیم بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضائی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ تأمین کنیم که از اردیبهشت تا شهریور و مهر تعدادی به میزان ضرورت کارمند و قاضی در اصفهان تزریق کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلاتی داریم در بخش زندان‌هایی که داخل شهر قرار دارند و لازم است که این‌ها جابه جا شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: از بیرون درباره این استان بیرون فکر می‌کنند که استانی برخوردار است اما ما آن‌گونه که شایسته مردم اصفهان است هنوز نتوانستیم قدمی برای مردم این دیار برداریم و در شایستگی این استان بتوانم مشکلات قضائی و حقوقی را حل و فصل کنیم.

رئیس عدلیه اظهار داشت: هیئت‌های امروز اعزام به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و تا شب جلساتی داریم که مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و چهره به چهره با مردم باشیم و آن مشکلاتی که مستقیم به قوه قضائیه برمی گردد انشالله رفع کنیم و در جهت رفع آن قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که مربوط به قوه‌های دیگر می‌شود نیز بعنوان رئیس قوه قضائیه منتقل و تعامل خواهیم کرد تا بیش از آنچه که تا به امروز در استان شهید پرور رسیدگی شده رفع گرفتاری کنیم.

حضور در جلسه شورای قضائی، دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اصفهان، دیدار با اقشار مختلف مردم، دیدار با قضات و کارکنان قضائی، حضور در آئین صلح و سازش و جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های هجدهمین سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای در اصفهان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار