رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال اخیر و در پی رفع مشکلات حقوقی و قضایی، ۹۷ واحدتولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در این استان به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 06 March 2023

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز دوشنبه هنگام دیدار کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تولیدی با رییس قوه قضاییه در اصفهان افزود: ۲ مجموعه صنعتی بزرگ در استان اصفهان با برخورداری از تعداد زیادی سهامدار و نیروی انسانی، در آستانه ورشکستگی و تعطیلی کامل بود که با رفع مشکل توانستند باز هم فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: دادگستری اصفهان در مورد مباحث اقتصادی و تولیدی دبیرخانه فعالی دارد در یک سال اخیر بالغ بر ۱۷۰ مورد درخواست با عناوین گوناگون از سوی کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تولیدی مختلف دریافت کردیم و نیز ۳۶۷ بازدید در مدت مورد اشاره از واحدهای صنعتی انجام شد تا راه حل‌های مناسب حقوقی و قضایی برای آنها ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: بازپرداخت تسهیلات ارزی و اختیارات محدود شبکه بانکی از جمله مواردی است که نیاز به حل آن داریم.

استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: این خطه با برخورداری از مجموعه‌های متعدد صنعتی و تولیدی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از تولیدات و توزیع خدمات کشور در بخش‌های مختلف را بر عهده دارد و جزو سرآمدهای کشور است.

سید رضا مرتضوی ادامه داد: پیشینه صنعتی و تولیدی در اصفهان به چند صد سال باز می‌گردد و بی شک برای ادامه مسیر مطلوب در زمان حال نیازمند حمایت و نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است تا در برخی موارد و شرایط بتوانیم از ظرفیت دستگاه قضا برای رفع مشکلات این بخش بهره مند شویم و نیاز است که در این خصوص فرایندی تعریف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار