رئیس سازمان بازرسی کل کشور در کاشان گفت: رویکرد قوه قضاییه مبارزه با فساد، با جدیت و بدون جنجال است.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 06 March 2023

در سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی وضع حوزه قضایی کاشان به این شهرستان رفت.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشستی با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را شنید و با اشاره به سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه، پذیرش انتقادات با آغوش باز را از ویژگی‌های بارز این دوره معرفی کرد.


او ادامه داد: اجرای عدالت و تکریم ارباب رجوع را عامل افزایش رضایتمندی مردم دانست و افزود: در کنار این موارد باید رسیدگی به موقع پرونده‌ها را نیز مدنظر قرار داد؛ چون اطاله دادرسی موجب نارضایتی مردم می‌شود.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر ضرورت احیای حقوق عامه، تصریح کرد: تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی، تغییر کاربری غیرمجاز و حتی سلب امنیت و آسایش مردم باید مورد توجه قرار گیرد.


خدائیان با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان بازرسی کل کشور مبارزه با مفاسد است گفت: ریاست قوه قضاییه تأکید دارند تا با فساد، با جدیت، اما بدون جنجال و تبلیغات مبارزه شود.


او با تاکید بر اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین و حسن جریان امور باید مورد توجه واقع شود افزود: برخی مواقع، قوانین در کشور به درستی اجرا نمی‌شود که سازمان بازرسی و بازرسی استان‌ها موظف به پیگیری و نظارت در این موارد هستند.


پیش از صحبت‌های رئیس سازمان بازرسی کل کشور، تاج افروز رئیس دادگستری کاشان به مشکلاتی از جمله کمبود کادر اداری، کمبود فضای فیزیکی و لزوم توجه به وضع معیشتی کارکنان دادگستری پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار