فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ 06 March 2023

سرهنگ حسین بساطی در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر در گیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 15 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکدستگاه موتورسیکلت 3 ترکه با 4 نفر در محل درگیر شده و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: هر 4 فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده و 3 نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کرده و در کمتر از 24 ساعت موفق شدند محل اختفای آنها شناسایی و هر 3 ضارب را دستگیر کردند که یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل اعتراف کرد .

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند بیان کرد: کینه جوئی و انتقام‌گیری‌های شخصی از عمده‌ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار