شهردار سده لنجان گفت: نزدیک به ۳۰ المان حجمی و چندین المان نوری در سطح خیابان‌های اصلی، میادین و چهارراه‌ها و محلات گوناگون نصب و از 25 اسفند ماه برنامه‌های فرهنگی نظیر قطار شادی و اجرای هنروران برگزار و شهر برای استقبال از نوروز آماده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 07 March 2023

حمید شهبازی با اشاره به تدابیرعید نوروز ۱۴۰۲و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: المان‌ها و دیوارنگاره‌هایی برای سیما و منظر شهر در نظر گرفته شده و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها برای نشاط عمومی مردم همانند سال گذشته و با توجه به رضایت بالای آنها برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: نزدیک به ۳۰ المان حجمی و چندین المان نوری در سطح خیابان‌های اصلی، میادین و چهارراه‌ها و محلات گوناگون نصب و از 25 اسفند ماه برنامه‌های فرهنگی نظیر قطار شادی و اجرای هنروران برگزار و شهر برای استقبال از نوروز آماده خواهد شد.
شهردار سده لنجان با اشاره به اجرای ابربازی‌های خانوادگی با محوریت خانواده، گفت: این برنامه صبح‌ها در پارک ایرانیان در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار و بعدظهرها در سطح شهر به ویژه در ایستگاه‌های مسافران نوروزی جشن‌های خیابانی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره اقوام و سبزه‌ها از دیگر برنامه‌های ایام نوروز است و بیش از 4 هزار متر دیوارنگاره در شهرسده لنجان وجود دارد که دیوارنگاره‌های بلند و کمربندی جنوب در سال آینده به عنوان بستری برای جلب توجه مردم برای نقوش مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
شهبازی با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار نوروز گفت: برنامه‌ها ضمن رعایت موازین اسلامی برگزار می‌شود و در ماه مبارک رمضان بعد از زمان افطار جزء خوانی قرآن برپا می‌شود و در ستاد نوروزی برنامه «قرآن بخوانید هدیه بگیرید» را برای کودکان و خردسالان اجرا خواهیم کرد.
وی شعار سال 1402 را در شهرسده لنجان «بهار آمد پنجره‌ها را باز کرد» دانست و افزود: اغلب برنامه‌ریزی‌ها و زیباسازی با محوریت این شعار انجام می‌شود و از اسفندماه به صورت جدی مقدمات کار نظیر گل‌کاری، فضای سبز، رنگ‌آمیزی جداول و سایر اماکن و لکه‌گیری و آسفالت و ... آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار