دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از ورود این ستاد به عرصه مطالبه‌گری مردم از مسئولان در مورد چالش‌های مختلف استانی گفت.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 09 March 2023

حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تشریح عملکرد سه ماه گذشته ستاد پرداخت و گفت: ساماندهی سازمانی ستاد استان، همچنین تقویت و فعال کردن ستاد‌های شهرستانی با حضور میدانی در شهرستان‌ها و رصد و پشتیبانی از دبیران ستاد‌های استانی اولین دستور کار این دوره بوده است.

او افزود: در در استان اصفهان ۸۵ اتحادیه صنفی وجود دارد که برای همه آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار و در ۶۵ اتحادیه شورای امربه معروف تشکیل و دبیران آن‌ها معرفی شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان اضافه کرد: علاوه بر جلسات متعدد با دستگاه‌های اداری، با ۲۷۰ اداره برای تشکیل شورای امربه معروف نامه‌نگاری شده که به تشکیل شورا در ۷۵ درصد این ادارات انجامیده است.

حجت الاسلام مظاهری یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد امربه معروف و نهی از منکر را پیگیری مطالبات مردم از مسئولان اعلام کرد و گفت: پیگیری مطالبه کشاورزان در خصوص رهاسازی آب در زاینده رود برای کشت پاییزه، آلایندگی‌ها و وضع هوا، درمان بیماران، روانشناسی و مشاوره معنوی در درمان، تامین گوشت قرمز و سفید برای نوروز و ماه مبارک رمضان، خدمات دهی نانوایان و تامین کسری هزینه‌های آن‌ها و دلیل کم شدن سهمیه آرد نانوایی‌های حبیب آباد، افزایش کرایه وسائل نقلیه عمومی بین شهری با توجه به افزایش هزینه‌ها و کمی درآمد رانندگان و شرکتها، پیگیری استخدام نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش و بازنگری در مورد برخی افراد جذبی جدید و پیگیری مشکلات اصناف با اداره مالیات و کمک به رفع مشکلات آن‌ها از فعالیت‌های ستاد امربه معروف ونهی از منکر در سه ماه گذشته بوده است.

او به مباحث عفاف و حجاب در سازمان‌ها و نهاد‌ها هم اشاره و اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم متدین اصفهان رعایت شئون اسلامی در باب عفاف وحجاب در جامعه و از جمله در سازمان‌ها و نهادهاست که جلساتی با دستگا‌های فرهنگی و حاکمیتی برگزار و درخصوص وضع ورود‌های شهر اصفهان شامل فرودگاه، راه آهن، پایانه‌های مسافربری و... متولیان انر ملزم به تذکر دادن و خدمات ندادن به هنجار شکنان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار