معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: حوزه مسکن استان در فضای کلی در بخش های تامین و الحاق زمین مشکل چندانی ندارد اما در بخش اجرا نیاز به سرعت بیشتری داریم.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 09 March 2023

مهران زینلیان در گردهمایی فرمانداران استان گفت: باید با تدابیری که می‌اندیشیم، هر کاری که از دستمان بر می‌آید را در این حوزه انجام دهیم.
وی تاکید کرد: فرمانداران، رئیس شورای مسکن در شهرستان‌ها هستند و انتظار می‌رود که موضوعات مربوطه مدیریت شود.
وی تصریح کرد: حوزه مسکن استان در فضای کلی در بخش های تامین و الحاق زمین مشکل چندانی ندارد اما در بخش اجرا نیاز به سرعت بیشتری داریم و باید براساس برنامه زمان‌بندی، تا انتهای دولت سیزدهم این مباحث به اتمام برسد و برای اینکه اجرا شود، باید خودمان تدبیر و چاره‌اندیشی کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه اجرایی ما باید اعتبارات لازم را به هر نحوی تامین کنیم.
وی افزود: فرمانداران موارد و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را به‌صورت کتبی به استان اعلام کنند تا ما بتوانیم آنها را از مسئولان مربوطه چه در سطح استان و چه در سطح ملی پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهیم.
زینلیان با اشاره به سرمایه‌گذاری چند هزار میلیاردی در سه شهرستان استان اصفهان، افزود:باید ذیل قانون، مسیر سرمایه‌گذاری را در استان تسهیل کرده و پیچ‌وخم‌های موجود را حل کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک بسته کاری به مبلغ ۱۱۱هزار میلیارد تومان مشخص شده و در صورتیکه این اتفاق به سرانجام برسد، استان اصفهان و شهرستان‌های تابعه متحول خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار