امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب جو خانوادگی ما را هدف قرار داده‌اند که در این فتنه باید آرامش اجتماعی جامعه حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 10 March 2023

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: امام زمان (عج) اهداف همه انبیا را به دوش کشیده چرا که اهداف همه انبیا عدالت اجتماعی بوده است، عوامل مختلفی باعث شده انبیا به اهدافشان نرسند اما این امام اهداف همه انبیا را به دوش می‌کشد.

وی با اشاره به زحمات و خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح کرد: سربازان گمنام به رغم تلاش شبانه روزی، به دلیل نوع فعالیتشان نمی‌توانند گزارش عملکرد بدهند که ممکن است باعث نادیده گرفته شدن خدمات آنها شود.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان گفت: شاهد دفاع تمام قد مقام معظم رهبری در این عبارت کوتاه هستیم که مطالب زیادی به ما منتقل کردند و بسیار راهگشا بود، ایشان فرمودند اینها باید به اشد مجازات برسند زیرا جنگ ترکیبی این بار قشر معصوم جامعه ما را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: ایشان در اغتشاشات اخیر با بزرگواری عفو کردند اما اینجا در عبارتی کوتاه چهار مرتبه این کار را خبیث و جنایت نامیدند، هیچ اغماض و مماشاتی وجود ندارد، در فتنه‌های انقلاب و چند دهه اخیر چنین تعبیری نداشتیم، مشخص است که تمام قد مقابل این اتفاق ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تنها اخبار را از منابع رسمی نظام بشنوید، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب جو خانوادگی ما را هدف قرار داده‌اند، چنین مواقعی تنها دانش‌آموزان آسیب نمی‌بینند، زمانی که امنیت دانش‌آموزی مورد تهدید قرار گیرد خانواده‌ها نگران می‌شوند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: البته ویژگی‌هایی در این فتنه وجود دارد که مانند فتنه‌های اخیر نیست، آرامش اجتماعی باید وجود داشته باشد تا مسئولان بتوانند وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: احسان و نیکوکاری یکی دیگر از ارزش‌های اخلاقی است که قرآن می‌فرماید احسان و نیکوکاری زمانی که در کنار تقوا قرار بگیرد مثمر نتیجه است، تقوا باید در کنار همه ارزش‌ها نقش‌آفرینی کند و در غیر این صورت این ارزش‌ها به تنهایی کارایی ندارد. اگر در کنار مباحث اخلاقی تقوا نباشد آن فضیلت ممکن است به ضد فضیلت تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار