فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند شب آخرین چهارشنبه سال به اجرای برنامه‌های سنتی محله محور و کوچه محور بپردازند اما با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 11 March 2023

سرهنگ حسین بساطی افزود: کسانی که بخواهند برای شهروندان با اخلال در روند زندگی و تردد آنها با مسدود کردن مسیرهاو تخریب اموال عمومی اخلال و ناامنی ایجاد کنند با برخورد جدی و بدون اغماض پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس شهرستان اصفهان، همچنین از برخورد با با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در این ایام خبر داد و گفت: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات انتظامی از نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز در تعدادی از واحدهای صنفی در این شهرستان آگاه و نسبت به شناسایی متخلفان اقدام کردند.

وی یادآور شد: در هفته اخیرحدود ۹ هزارعدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان کشف و سه متهم شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ بساطی با تاکید بر اینکه پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌کند، گفت: برخورد با هنجارشکنان و عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز و یا فعالیت مُخربانه افراد ناقض امنیت اجتماعی را در تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار