کشف انبار یکصد میلیاردی ریالی پوشاک قاچاق، ۹۲ کیلوگرم مواد ساخت ترقه‌ دست‌ساز در نجف‌آباد، ۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۶۳ معتاد متجاهر در اصفهان از جمله اخبار انتظامی روز شنبه این استان است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 11 March 2023

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله بزرگ پوشاک و پارچه قاچاق به ارزش یکصد میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با بهره‌گیری از بازار شب عید اقدام به انباشت مقدار قابل توجهی پوشاک و پارچه قاچاق کرده است و قصد دارد آنها را به بازار تزریق کند، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از چند روز کار اطلاعاتی، انبار کالای قاچاق در حاشیه کلانشهر اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیم‌های عملیاتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان از محل بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به کشف مقادیر زیادی پوشاک و پارچه خارجی قاچاق و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی در این محل گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یکصد میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص انبار مذکور نیز توسط ماموران پُلمب شد.

سردار هاشمی فر با بیان‌اینکه متهم این پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در باره امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت اقتصادی را به ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و آدرس اینترنتی Aminemardom.police.ir ارائه کنند.

 

کشف ۹۲ کیلوگرم مواد اولیه ساخت ترقه‌ دست‌ساز خطرناک در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی نجف‌آباد از کشف ۹۲ کیلوگرم مواد اولیه ساخت ترقه‌های دست‌ساز پُرخطر در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود: در راستای پیشگیری از حوادث آیین چهارشنبه آخر سال و در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه دست‌ساز پُرخطر توسط فردی سودجو در این شهرستان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به منزل مسکونی این متهم اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۹۲ کیلوگرم انواع مواد اولیه ساخت ترقه‌های دست‌ساز پُرخطر شدند.

فرمانده انتظامی نجف‍‌آباد با اشاره به این که متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری از فرزندان خود بعمل آورند تا به دور از هرگونه حادثه دلخراشی، روزهای بهاری را بسلامت تجربه کنند.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه موتورسیکلت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری راکب یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مأموران یگان تکاوری اصفهان خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی افزود: در راستای کنترل وسایط نقلیه مشکوک و با هدف برخورد با قاچاق مواد مخدر، مأموران یگان تکاوری اصفهان حین گشت در یکی از محورهای مواصلاتی به یکدستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از متوقف کردن موتورسیکلت با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از کوله پشتی همراه راکب موتور موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

دستگیری ۶۳ معتاد مُتجاهر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری و جمع‌آوری ۶۳ خُرده‌فروش و معتاد مُتجاهر در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی افزود: مرحله دیگری از طرح برخورد با فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جُرم در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات دقیق و مُنسجم به کانون‌های خرید، فروش و استعمال مواد مخدر اعزام و موفق به دستگیری ۴۵ خُرده فروش و کشف ۲ کیلو و ۱۷ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این طرح همچنین ۱۸ معتاد مُتجاهر جمع‌آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با خُرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می‌کند ضمن اینکه شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار