مسافران نوروزی با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» عیدی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 23 March 2023

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه ۱۶ خدمت در اپلیکیشن «اصفهان من» ویژه مسافران در دسترس است، گفت: روزانه دو خانواده از افرادی که اپلیکیشن اصفهان من را نصب کرده باشند، در فرایند قرعه‌کشی انتخاب و یک روز مهمان شهرداری اصفهان می‌شوند تا از اماکن تاریخی شهر بازدید و غذای سنتی اصفهان را صرف کنند.
سیدعلی معرک‌نژادافزود: مسافران با دانلود کردن اپلیکیشن «اصفهان من» از نشانی https://app.isfahan.ir/ می‌توانند خدمات دریافت کنند.
وی گفت: اتوبوس‌های گردشگری از سه محور اصلی در شهر و مناطق گردشگری حرکت خواهند کرد و مسافرانی که تمایل به حضور در شهر دارند، برای جلوگیری از ترافیک بافت اصلی، می‌توانند از اتوبوس‌های گردشگری استفاده کنند.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه دو محور از سه محور از مجموعه باغ فدک آغاز می‌شود و بیشتر از بافت تاریخی شهر عبور می‌کند، افزود: مسیر شماره یک از باغ فدک، میدان لاله و میدان امام علی (ع) گذر می‌کند و به میدان امام حسین (ع) ختم می‌شود و حرکت مسیر شماره دو، از باغ فدک آغاز و از پایانه کاوه، منطقه گردشگری ناژوان و پایانه زاینده‌رود عبور می‌کند و به پایانه صفه ختم می‌شود و مسیر شماره سه از میدان امام حسین (ع) حرکت خود را آغاز و از آتشگاه و بافت تاریخی منارجنبان گذر می‌کند.
وی با بیان اینکه مسیر این اتوبوس‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که هر نیم ساعت یک‌بار خط اول و هر یک ساعت یک بار دو خط دیگر این اتوبوس‌ها عبور می‌کند، گفت: در این طرح افراد می‌توانند از ۹ صبح تا ۲۳ از آن استفاده کنند و ۵۰۰ تاکسی در ۱۵ ایستگاه، فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار