در پیک نوروزی به ثبت رسید؛
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براساس آخرین آمار در بخش ریلی تعداد سفر تا کنون در طرح نوروزی ۱۴۰۲ بصورت تجمعی ۱۸ سفر و تعداد مسافر در همین بازه بیش از شش هزار و ۸۰۰ نفر است.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 23 March 2023

حسن کحال‌زاده با بیان اینکه مقصد نهایی سفر در حمل و نقل ریلی مشهد و بندرعباس و شهر‌های بین مسیر تهران و یزد بوده افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۲۰ درصدی تعداد سفر و ۴۵ درصدی مسافر بوده‌ایم.
وی گفت: برای رفاه حال مسافران در پیک سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ یک قطار لوکس پنج ستاره مسافری به مجموعه قطار‌های استان به مقصد مشهد مقدس از اصفهان اضافه شده است.
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در بخش جاده‌ای بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ سفر (با صورت وضعیت) با تعداد مسافر بیش از ۱۵۶ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ به صورت تجمعی تعداد مسافر در این بخش ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کحال زاده گفت: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان شش پایانه بار، ۳۲ پایانه مسافر، ۴۵۲ شرکت باربری، ۱۵۲ شرکت مسافربری و شش شرکت باربری بین المللی موجود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار