زمان آغاز ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی جدید در اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 10 May 2023

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص زمان ثبت نام مدارس استان اصفهان برای سال آینده گفت:  ثبت‌نام مدارس ابتدایی از خردادماه، متوسطه اول از اوایل تیرماه و متوسطه دوم از اواسط تیرماه آغاز می شود.
محمدرضا ابراهیمی افزود:  با ثبت‌نام در محدوده مشخص شده نیاز چندانی به سرویس مدرسه وجود نخواهد داشت و مشکلات پیرامون آن نیز برطرف می شود.
او گفت:سال آینده فرآیند با توجه ویژه به محدوده‌بندی ثبت نام اجرایی خواهد شد چرا که رعایت محدوده‌بندی سبب کاهش رفت و آمد دانش‌آموزان در شهر شده و از عوارض مترتب با آن می‌کاهد.
ابراهیمی با بیان اینکه توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید در دستورکار است، افزود: این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:در حوزه متوسطه دوم، توجه ویژه آموزش و پرورش استان بر تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است. در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، ورودی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ۳ درصد افزایش یافته است و تلاش می‌کنیم این روند در سال تحصیلی پیش‌رو نیز ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار