نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: آب، مشکل اول و آخر اصفهان است و در صورت حل شدن این موضوع ، سایر مشکلات ناخودآگاه حل و فصل می شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 19 May 2023

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با وزیر کشور که در ادامه سفر ۲ روزه خود در اصفهان بسر می برد ، افزود: آب از انفال محسوب می شود و همواره به همه دولت ها متذکر شده‌ام که لازم نیست کاری برای اصفهان جز حل کردن مشکل آب انجام دهند، چرا که در صورت حل شدن موضوع آب استان و شهر اصفهان، مشکلات ناخودآگاه حل و فصل می شود.

وی ادامه داد:امروز بحث تامین آب شرب مردم اصفهان و جاری شدن زاینده رود به عنوان یک دغدغه اصلی مردم شهر و استان اصفهان است که اگر کاری از سوی دولت ودولتمردان در این زمینه انجام شده باید اطلاع رسانی شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ما اعتقاد نداریم که آب را نباید به دیگران داد، بلکه معتقدیم، این امر حیاتی باید به عدالت توزیع شود و به نحوی حوضه های آبریز را مدیریت کرد که چالشی بین اُستان‌ها ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در اُستان اصفهان تصریح کرد: دولت باید با قوت در این راستا و بدون هراس از حرف و حدیث ها، صلاح مردم کشور را در نظر بگیرند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به طرح احیای دریاچه ارومیه گفت: باید دولت فکر عاجلی برای بحث زاینده رود اصفهان بکند.

وزیر کشور نیز در این دیدار گفت: یکی از مشکلات شهر و چه بسا استان اصفهان بحث فرونشست زمین است که راهکار حل و فصل آن چاره ای جز تامین آب برای سفره های آب زیر زمینی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار