معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست از معادن اصفهان گفت: با معادنی که موازین قانونی را رعایت نکرده‌اند برخورد قانونی می‌شود و با دقت نظر بیشتری توسط دستگاه‌های مسوول، از ورود خدشه به محیط زیست و آرامش مردم جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 26 May 2023

مهران زینلیان روز جمعه با اشاره به سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به استان اصفهان و بازدید از نحوه فعالیت معادن استان و پارک ملی قمیشلو افزود: در این سفر معاون ریاست جمهوری از مجموعه معادن استان به ویژه معادن شهرستان‌های کاشان و نطنز بازدید میدانی داشت و با حضور وی، مشکلات ناشی از معادن برای مردم مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به قانون یک درصد فروش معادن در استان، اظهار داشت: در این بازدید بر اجرای این قانون تاکید شد تا عوارض دولتی از معادن اخذ و در محل هزینه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: این مهم در گذشته محقق نشده اما با همتی که در مدیریت استان در این خصوص وجود دارد به زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.
وی بازدید از پارک ملی قمیشلو را برنامه دیگر رییس سازمان حفاظت محیط زیست در استان عنوان کرد و گفت: با جلب موافقت سازمان محیط زیست درصدد هستیم نخستین مجموعه گردشگری، طبیعی و محیط زیستی در این منطقه احداث شود.
وی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه شود تا بتواند به قطب گردشگری تبدیل و باعث حفظ محیط زیست و ارتباط بیشتر مردم با حیات وحش گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان گفت: زیستِ گونه‌های مختلف جانوری و مناظر بسیار بکر طبیعی در پارک ملی قمیشلو باعث رونق منطقه و باز شدن افق‌های طبیعی به روی مردم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار