پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری اصفهان آذر امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 29 May 2023

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری امیرکبی اصفهان در مرحله نازک کاری است و پیش‌بینی شده آذر امسال گشایش یابد.
محسن زمانی افزود: با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در مجموعه اداری امیر کبیر و افزایش حجم مراجعه کنندگان در فاصله زمانی از ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، یکی از عمده‌ترین معضل موجود در مجموعه کمبود فضای پارک خودرو است.
وی یکی از مشکلات این مجموعه را عرض کم خیابان۲۲ بهمن و مشکل ترافیکی و پارکینگ شهروندان مراجعات کننده عنوان کرد و افزود: از طرفی نیازمندی‌های مراجعان و کارمندان ادارات مستقر در مجموعه از جمله خدمات ارتباطی، انتظامی و قضایی از دیگر مشکلات است و ساخت پارکینگ در این منطقه آغاز شد.
مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: طرح مجموعه تجاری اداری و پارکینگ عمومی طبقاتی مجموعه اداری امیر کبیر با زیربنایی بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰متر مربع در زمینی به وسعت یک هزار و ۹۶۹ متر مربع شامل چهار طبقه آغاز شد.
زمانی گفت: این مجموعه شامل پارکینگ عمومی در زیرزمینی با ظرفیت پارک ۲۶۰ دستگاه خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضایی است که دو طبقه با کاربری اداری روی همکف در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان شروع به ساخت شد.
وی افزود:این طرح به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی انعقاد و در حال حاضر سفت‌کاری آن پایان یافته و در مرحله نازک‌سازی و اجرای نماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار