رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حفاظ های میانی بزرگراه های این کلان شهر به منظور ایمنی بیشتر به گاردریل های فلزی ایمن و جداول بتنی (نیوجرسی) تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 01 June 2023

بهادر قدیری فراز با اشاره به ایمنی بزرگراه های شهر اصفهان با نصب گاردریل های فلزی برای سرعت های استاندارد شهری اظهار کرد: با بروز حوادث ناگوار در بزرگراه های شهر اصفهان و افزایش خسارت های مالی و جانی در سرعت های بالا و غیرمجاز روبه رو هستیم که اذهان عمومی را خدشه دار کرده است، از این رو کارشناسان ذی ربط خواستار بتنی کردن محافظ ها شده اند.

قدیری فراز افزود: رینگ سوم ترافیک شهر اصفهان بزرگراه هایی همچون شهید آقابابایی، شهید کشوری، شهید اقارب پرست، شهید میثمی، میرزاکوچک خان، شهید حبیب الهی و شهید ردانی پور به طول ۱۷ کیلومتر را در بر دارد.

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: تصمیم مدیریت شهری بر این بود که تمام این بزرگراه ها با هدف ارتقای سطح ایمنی از جداول بتنی ضخیم نیوجرسی برخوردار شود، لذا این عملیات از سال گذشته در شهر اصفهان اجرایی شده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۵ میلیارد تومانی این پروژه خاطرنشان کرد: عملیات برداشت گاردریل های فلزی انجام و زیرسازی و اجرای جداول بتنی (نیوجرسی) برای تمام بزرگراه ها با پیشرفت ۶۵ درصد در دست اقدام است که این عملیات تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار