شهروندان می‌توانند در ازای تحویل ۲۵ کیلو پسماند خشک، منزل خود را تا مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی کنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 02 June 2023

زی منازل این کلان‌شهر در ازای تحویل پسماند خشک گفت: این طرح اواخر اسفندماه به‌صورت آزمایشی در ایستگاه‌های ثابت پسماند خشک اجرا شد و از ابتدای تیرماه امسال در قالب بخشی به نام اصپاک در نرم‌افزار اصفهان من قابل ارائه است.
مهدی بقایی افزود: در حال حاضر در ایستگاه‌های ثابت، همشهریان در ازای تحویل ۲۵ کیلو پسماند خشک می‌توانند منزل خود را تا مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی کنند.
وی گفت: هر بار با تحویل پسماند خشک، مقدار آن در سیستم ثبت می‌شود و زمانی که این عدد به میزان ۲۵ کیلو رسید، شهروندان می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی استفاده کنند.
بقایی افزود:تیرماه امسال شهروندان می‌توانند با معرفی خود در نرم‌افزار اصفهان من و اصپاک هماهنگی‌های لازم با سیستم جمع‌آوری و پیمانکار سازمان مربوطه را برای مراجعه آن‌ها به منازل و دریافت پسماند خشک انجام دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نرم‌افزار اصپاک برای روز‌های جمعه، طرح جمع‌آوری پسماند انجام نمی‌شود، گفت: در قالب هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکاران و از طریق ماشین‌آلات مجهز، شهروندان می‌توانند پوست میوه‌های خشک را به پیمانکاران سازمان پسماند تحویل دهند تا در کارخانه کود آلی در فضای کمپوست از آن استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار