رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ثبت نام ۵۸۴ هزار دانش آموز در این استان برای دریافت کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 10 June 2023

مهدی منتجب، در خصوص ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اظهار داشت: ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به آمار ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی ابراز داشت: از زمان آغاز فرایند ثبت سفارش کتب درسی تاکنون، سفارش بیش از ۳۸۵ هزار دانش‌آموز دوره‌ی ابتدایی با موفقیت انجام شده است.

منتجب اضافه کرد: بیش از ۱۱۰ هزار ثبت سفارش برای کتب درسی پایه‌های هشتم و نهم و حدود ۸۹ هزار ثبت سفارش برای کتب درسی متوسطه دوم با موفقیت صورت‌گرفته است.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تأکید بر تکمیل ثبت سفارش کتب درسی تا ۲۶ خردادماه، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام سایر پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

منتجب افزود: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار