شهردار سده لنجان:
تابناک: شهردار سده لنجان گفت: هوشمندسازی مدارس نخستین گام در مسیر ایجاد شهر الکترونیک است که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدارس شهر سده لنجان اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ 27 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، میثم محمدی دوشنبه شب در آیین بهره‌برداری از پروژه هوشمندسازی مدارس شهر سده لنجان، اظهار کرد: امروزه هوشمندسازی مدارس و تجهیزات محیط‌های آموزشی به فناوری‌های روز دنیا سبب ایجاد نشاط و اشتیاق هرچه بیشتر در یادگیری متفاوت و ماندگار در ذهن فرزندانمان است.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس قدیمی در راستای جلب دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تاثیرگذار در سیستم آموزش و پرورش در درجهت فرآیند بهبود روش‌های آموزشی به مرحله اجرا رسید.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس نخستین گام در مسیر ایجاد شهر الکترونیک است، اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدارس شهر سده لنجان و در تمامی مقاطع اجرا شد تا دانش‌آموزان بتوانند در سطح‌های مختلف برای زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات آمادگی لازم را کسب کنند.

محمدی اهداف هوشمندسازی مدارس را مدیریت نظام یافته یکپارچه رایانه‌ای در امر آموزش، تعامل پویا بین مربیان، دانش‌آموزان و اولیای مربیان و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ایفای نقش موثر در شهر الکترونیک دانست.

شهردار سده لنجان متذکر شد: اجرای GIS فضای سبز شهر، خرید و تجهیز دستگاه‌های سخت افزاری در راستای ایجاد بستر ارتباطی مناسب، خرید اتوماسیون یکپارچه مالی اداری و تجهیز واحدهای اداری، مالی، بودجه و اعتبارات خزانه‌داری، حقوق و دستمزد، اصناف و املاک، راه‌اندازی سامانه تلفن گویای 137 دیگر اقدامات شهرداری سده لنجان در راستای خدمات شهر الکترونیک بوده است.

 آیین بهره‌برداری از پروژه هوشمندسازی مدارس شهر سده لنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار شهرستان لنجان، امام جمعه شهر سده، شهردار و اعضای شورای شهر سده و دیگر مسئولان شهرستان لنجان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار