مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور 206 متسابق در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 01 November 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور 206 متسابق در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی صبح امروز یکشنبه در نشستی خبری که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار داشت: با همت رؤسای امور فرهنگی شهرستان ها و حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی چهاردهم آبان ماه به مدت سه روز در سالن بعثت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در رشته حفظ کل 1 برادر و 6 خواهر، در رشته تحقیق 22 برادر و 22 خواهر، رشته ترتیل 22 خواهر و 21 برادر، در رشته معارف 13 خواهر و برادر، رشته دعاخوانی 12 برادر و 14 خواهر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی تصریح کرد: در سایر رشته های قرآنی نیز شرکت کنندگان برگزیده حضور خواهند داشت که در مجموع 100 برادر و 106 خواهر می باشند.

وی از شرکت روزانه 400 نفر در قالب اردوهای قرآنی در سالن مسابقات خبر داد و افزود: در راستای فضاسازی قرآنی اردوهای مدافعین حرم و نیز کوچه های قرآنی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: اهداء بسته های فرهنگی در بین مدعوین و انتشار اخبار لحظه به لحظه این مسابقات از دیگر برنامه های سازمان اوقاف است.

حجت الاسلام حسینی اراکی درخصوص داوران این مسابقات گفت: تمامی داوران بومی هستند و فیلم ضبط شده مسابقات، در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، تا در صورت اعتراض بدانند اشتباه کارشان در چه قسمتی بوده است.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات، زمینه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در 28 آذرماه سال جاری خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: بالاترین برکت برگزاری مسابقات قرآنی ایجاد وحدت و همدلی است و قطعا دعای قرآن و صاحب قرآن شامل حال مردم ولایتمدار استان کرمانشاه خواهد شد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار