معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر برخورد جدی با معتادان سازمان یافته در استان، گفت: کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز مازندران تعطیل شدند.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی‌رضا یونسی امروز  در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با محور اعتیاد و سلامت زنان در جامعه اظهار داشت: زنان نیمی از جامعه ما را تشکیل  می‌دهند که باید توجه ویژه ای به این  قشر زحمتکش شود.

وی افزود: در بحث اعتیاد نیز باید این موضوع به درستی واکاوی و ریشه‌یابی شود تا دلیل را پیدا و معضل را رفع کنیم.

یونسی گفت: اعتیاد پدیده شوم و خانمان‌سوزی است که پیکره جامعه آسیب می‌رساند که در کل استان مناطقی که آسیب‌پذیر بودند و  محلاتی که مشکل داشتند همه آمارها جمع آوری و افراد از نظر بهداشتی، معیشتی، تعداد، سن و جنسیت  شناسایی شدند.

وی بیان داشت: پس از جمع آوری برای هر مرحله‌ای ساز و کار اندیشیده شد تا بهبود یابد و وظایف دستگاه‌های مربوطه  تفکیک شد.

یونسی تصریح کرد: در شهرستان‌های بابل، تنکابن و ساری برای نگهداری زنان و بانوان معتاد در نظر گرفته شد که باید تعداد آن افزایش یابد.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه‌های اساسی برای مبارزه با این پدیده آن بوده که از اکنون برای  در نتیجه باید از سنین کودکی در مراکز فرهنگی مانند مدارس به کودکان  آموزش داده شود.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: باید با برنامه ریزی‌های درست و ساخت برنامه‌های آموزشی، نفرت را در میان کودکان و نوجونان نسبت به دخانیات و مواد مخدر ایجاد کنیم که خوشبختانه در دو سال گذشته اقدامات خوبی دراین زمینه صورت گرفت.

وی افزود: از جمله اقدامات موثر دیگر افزایش کمپ‌های ترک اعتیاد بود, در این زمینه کمپ‌های غیر مجاز بسته شدند و از فعالیت آنان جلوگیری شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار