اسامی نفرات برتر سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم اوقاف مازندران در بخش خواهران اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 11 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، اسامی نفرات برتر سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم اوقاف مازندران در بخش خواهران اعلام شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: نخستین روز این دوره از مسابقات با حضور 210 خواهر در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی با بیان اینکه نخستین روز مسابقات قرآن در بخش خواهران تا ساعت 24 شب طول کشید، افزود: رقابت بین خواهران از حساسیت و نزدیکی بالایی برخوردار بوده و همین مسئله موجب شد تا مسابقات تا نیمه‌های شب ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء و رشته دعاخوانی برگزار شد، ادامه داد: در رشته قرائت هاجر عسکری از شهرستان رامسر رتبه اول، زهرا پورطهماسب از شهرستان بابلسر رتبه دوم و فاطمه منتظریان از شهرستان بابل رتبه سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در رشته ترتیل راضیه رحیمی از شهرستان بابل، نسیبه گلین‌مقدم از شهرستان رامسر و سمیه محمدیان از شهرستان بهشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول با بیان اینکه در رشته حفظ کل فاطمه نظری از شهرستان بهشهر، افسانه خانجانی از شهرستان نکا و زهرا سلطان‌پور از شهرستان ساری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، ادامه داد: قدسیه رضوانی از شهرستان ساری، سیدطاهره حسینی از شهرستان نوشهر و شهربانو رنجبر از شهرستان بهشهر در رشته حفظ 20 جزء به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قربانی با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء سمیه شوشتری از شهرستان ساری، مریم باقری‌آستانی از شهرستان نکا و نرجس رضوانی از شهرستان گلوگاه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: در رشته حفظ پنج جزء به ترتیب مریم اللهیاری، فاطمه اسدی از شهرستان آمل و زینت واحد از شهرستان ساری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در رشته دعاخوانی رقیه مرادی از شهرستان قائم‌شهر رتبه اول، صفورا یدالهی از شهرستان آمل رتبه دوم و فرشته بابایی از شهرستان بابلسر رتبه سوم را کسب کردند، گفت: نفر نخست اعلام‌شده هر رشته به مرحله کشوری راه‌ پیدا کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار